Brev:
Sveskemos - hvor meget?
2. maj 2024
Alder:
5 mdr.
Sveskemos - hvor meget?
Kære Helen
Vores datter er 5 måneder gammel, og hun har ofte problemer med maven. Vi har derfor fået det råd at give hende sveskemos, og det virker faktisk til, at det kan holde maven i gang.
Men, nu er vi blevet i tvivl om, hvorvidt hun faktisk må få sveskemos, når hun ikke er fyldt 6 måneder? Og hvor meget må hun egentlig få?
Jeg laver sveskemosen selv ved at koge sveskerne med vand og derefter blende dem, så der er ikke andet end svesker i mosen.
Hilsen
Lillepigens mor